Általános Szerződési Feltételek
- Általános információk
1.1. A Szolgáltató adatai
Az egzotikusarukboltja.hu webáruház üzemeltetője:
Cégnév: Grey Family Group Kft.
Székhely: 2634 Nagybörzsöny, Hunyadi Tér 9.
E-mail: egzotikusaruboltja2021@gmail.com
Web: www.egzotikusarukboltja.hu
Adószám: 27188354-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-214300
1.2. A webáruház általános bemutatása
Az egzotikusarukboltja.hu oldal webáruház része, baba és gyermekjátékok, lakberendezési tárgyak, női és gyermekruházat, higiéniai termékek értékesítésével foglalkozik. A webáruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton, a https://www.egzotikusarukboltja.hu/ webcímen lehetséges.
Az egzotikusarukboltja.hu webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vevő magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz.
A webáruházban történő vásárláshoz a felhasználó regisztrálhatja magát, de lehetőség van a regisztráció nélküli vásárlásra is. A regisztráció során megadott személyes adatokat a Szolgáltató az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli. Az egzotikusarukboltja.hu webáruházban történő vásárlás esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint a megrendelés visszaigazolásával vásárlási szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. A Szolgáltató a szerződést annak száma szerint tartja nyilván. A vásárlás napja a megrendelés visszaigazolásának napja. A szerződéskötés nyelve magyar. A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.
1. Elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete:
2.1 Az áru bemutatása, árak, akciós termékek
A webáruházban minden áru részletes leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést. Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek minimálisan ugyan, de eltérhetnek ettől. Az oldalakon szereplő árak tartalmazzák az áfát.
Az egzotikusarukboltja.hu az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek. Az egyes akciókat a webáruház egyértelműen feltünteti, az akció keretébe tartozó termékek, és a vonatkozó kedvezmények megjelölésével, azonban a kedvezmények összevonására nincs lehetőség. Egy időben két kedvezmény egyszerre történő felhasználása nem lehetséges. Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart. Kizárólag a kedvezményes áron leadott rendelést tekintjük teljesítendőnek, amennyiben a vásárló az akció/kampány ideje alatt nem tudta a kedvezményes árut megrendelni a webshopból más felületen (e-mailben vagy telefonon) erre nincs lehetősége.
Amennyiben készlethiány miatt az akciósan rendelt terméket nem tudjuk szállítani, erről a megadott e-mail címre értesítést küldünk, és a kifizetett vételárat visszatérítjük.
2.2 Az áru kiválasztása, a vásárlás menete
A Vevő a kiválasztott árut a “KOSÁR” -ba rakhatja. Ezt követően mód van a vásárlás folytatásával újabb termékek kiválasztására, és a “KOSÁR”-ba helyezésére. A megrendelés véglegesítése előtt a Vevőnek lehetősége van arra, hogy akár a KOSÁR tartalmát módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut helyezzen el. A kosár tartalma 60 perc tétlenség után automatikusan törlődik. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vásárlói adatokat.
A megrendelés létrejöttéhez a Vevőnek el kell fogadnia a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit. A vevőnek a megrendeléskor kötelező megadnia a a vásárláshoz, számlázáshoz és a szállításhoz szükséges személyes adatait az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint. A Szolgáltató a megrendelést követően elektronikus úton, a regisztráció során megadott e-mail címre továbbít egy megerősítő e-mailt, annak ellenőrzésére, hogy a regisztrációt valóban a megadott e-mail cím használója kezdeményezte. A távollévők közötti szerződés akkor jön létre, amely időponttól kezdve abból a felekre nézve jogok és kötelezettségek származnak, ha a Szolgáltató a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben vagy például telefonon értesíti a Vevőt a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról (a futárcégnek való átadásáról).
Az e-mailben küldött automatikus visszaigazolással a Szolgáltató még nem fogadja el a megrendelésünket, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelésünk Szolgáltatóhoz való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a Szolgáltató nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést indokolt esetben visszautasítsa, vagy bármikor, átmenetileg vagy véglegesen visszavonja, így különösen
- valótlan vagy hiányos adatok megadása;
- a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megsértése, vagy a Szolgáltató, a jogtulajdonosok és/vagy más felhasználók személyes adataival, a Szolgáltatás rendszerével vagy a Termékekkel történő bármilyen visszaélés esetén.
A visszautasítás, illetve visszavonás okáról a Szolgáltató a Felhasználót e-mail üzenetben tájékoztatja. A regisztráció során megadott személyes adatok kezelését a Szolgáltató az Adatkezelési Tájékoztatóban megadott feltételek szerint kezeli.
2.3 Szállítási díj
A termék szállítási díjáról a Vevő a vásárlás előtt a “Fizetési és Szállítási feltételek” menü pontban előzetesen tájékozódhat. A megrendelés véglegesítése előtt a szállítási cím szerinti végleges szállítási díj összegével emelkedik a megrendelt áruk végösszege, így a Vevő ennek tudatában dönthet a megrendelés véglegesítéséről.
A Szolgáltató a jelen ÁSZF alapján nyújtott szolgáltatásaival kapcsolatban a Vevő részére közvetített szolgáltatást is nyújt. A közvetített szolgáltatás tényét a Szolgáltató egyértelműen jelezi a számlában -szállítási költség- megnevezéssel.
2.4 Fizetés
Jelenleg az alábbi fizetési módokat választhatja webáruházunkban:
Bankkártyás fizetés:
Oldalunk a bankkártyás fizetést a Simplepay-en keresztül biztosítja.
Bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhat webáruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a Vásárlót a Simplepay fizető felületére irányítjuk, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Simplepay fizetési szerverén a Vásárló nevét, kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A következő kártyákat fogadjuk el: VISA, MasterCard, Maestro. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A Simplepay sikeres vásárlást követően a tranzakcióról visszaigazolást küld, sikertelen tranzakció esetén hibaüzenetben közli a hiba okát.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Sipmlepay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/
Utánvét:
Az utánvéttel történő fizetés választásánál a szállítást végző futárnak kell kifizetni az áru ellenértékét (szállítási költséggel növelt összegben) és az utánvéttel történő fizetési mód díját. Az utánvéttel történő fizetési mód díja: Packeta és GLS utánvétel kezelési költsége: Bruttó 320 Ft, MPL utánvétel kezelési költség díja: Bruttó 600 Ft.
Átutalás:
A rendelés ellenértéke, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizethető. Kérésre, az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában fel legyen tüntetve a rendelés azonosítója. Külföldi bankon keresztül történő átutalásos rendelés végösszegét az OTP Bank Nyrt. aznapi deviza vételi árfolyama szerint kérjük számolni és elutalni.
Ha a Vevő – szóban vagy írásban – úgy nyilatkozik, hogy nincs adószáma, vagy az ügyletben nem áfaalanyként jár el, és ezért a számlázáshoz nem ad meg adószámot, akkor a számlának nem kell vevői adószámot tartalmaznia.
Banki adatok:
Cégnév: Grey Family Group Kft.
Bankszámlaszám: 11742094-26999199-00000000
IBAN: HU93117420942699919900000000
SWIFT (BIC): OTPVHUNB
OTP Bank Nyrt.
A megrendelés akkor tekinthető elfogadottnak átutalásos vásárlás esetén, ha a termék(ek) vételára legkésőbb a rendelés leadását követő 48 órán belül átutalásra kerül. A beérkező átutalás feldolgozása 2-3 munkanap. A szállításra csak a befizetett összeg jóváírását, és a kifizetés feldolgozását követően kerül sor. A szállítás ideje a kiválasztott opciótól függően alakul, melyről a Vásárló megrendeléskor előzetesen tájékoztatást kap a szállítási információknál. A közlemény rovatban az azonosító kérjük feltüntetni a rendelés számot mert ez alapján tudjuk az utalást beazonosítani. Amennyiben 2 napon belül nem érkezik meg bankszámlánkra a megrendelés végösszege, a rendelés automatikusan törlésre kerül rendszerünkből. A termékek kiszállítását, csak a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg.
2.5 Megrendelés visszaigazolása
A Szolgáltató a megrendelést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikus úton, a regisztráció során megadott e-mail címre továbbít egy megerősítő e-mailt, annak ellenőrzésére, hogy a regisztrációt valóban a megadott e-mail cím használója kezdeményezte. A távollévők közötti szerződés a visszaigazoló e-mail sikeres kézbesítésével jön létre. Amennyiben megrendelésed elküldésétől számított 48 órán belül nem kapsz visszaigazolást az általad megadott valós e-mail címre megrendelésed elfogadásáról vagy elutasításáról, mentesülsz az ajánlati kötelezettség alól. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést indokolt esetben visszautasítsa, vagy bármikor, átmenetileg vagy véglegesen visszavonja, így különösen
- valótlan vagy hiányos adatok megadása;
- a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megsértése, vagy a Szolgáltató, a jogtulajdonosok és/vagy más felhasználók személyes adataival, a Szolgáltatás rendszerével vagy a Termékekkel történő bármilyen visszaélés esetén.
A visszautasítás, illetve visszavonás okáról a Szolgáltató a Felhasználót e-mail üzenetben tájékoztatja. Amennyiben megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdése van, jelezze az ugyfelszolgalat@mazsishop.hu címen és munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
2.6 Szállítás
Az áruk szállítási címre történő szállítását a Szolgáltatóval szerződött futár cég végzi. Az áru kiszállítására a Szolgáltató és a Szállító között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak. A teljesítés a Vevő által történő szállítási címre és annak a Vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély az átadással száll át a Vevőre.
Kampányok ideje alatt megnövekedett rendelésszám miatt nem biztos, hogy garantálni tudjuk a 8 munkanapos kézbesítést. Kiemelt akciók, ünnepi időszak idején megnövekedhet a szállítás idő, várhatóan 20 munkanap alatt szállítjuk a megrendeléseket.
- Elállás joga
3.1 A Szolgáltató elállási joga
A készlet adatok frissítése, aktualizálása naponta történik, de ennek ellenére eseten ként előfordulhat, hogy bár a rendszer felvette a rendelést, de a termék már elfogyott vagy nem beszerezhető, erről a Szolgáltató minden esetben értesíti a vásárlót. A Szolgáltatót megilleti továbbá az elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a Vevő a megrendelését a hibás áron véglegesítette. Elállás esetén a Szolgáltató a Vevő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és a Szolgáltató ügyfélszolgálata azonnal felveszi a Vevővel a kapcsolatot egyeztetés céljából, valamint a Vevő által megfizetett összeget haladéktalanul visszautalja a Vevő számlájára.
3.2 A Vevő elállási joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet értelmében a Vevő a megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. A Szolgáltató az áru visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a vételárat a Vevő részére. A Vevő az őt megillető elállási jogot tartozik rendeltetés szerűen, e jogával vissza nem élve gyakorolni. Visszaélésnek minősülő elállás esetén a Szolgáltató mentesül az áru visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól.
A Szolgáltató kizárólag a sérülésmentes, nem használt, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a vevőt terhelik. A visszaszállítás során eltűnt áruért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. Az áru hiányában az eladót semmilyen kötelezettség nem terheli.
A kormányrendelet 5.§ c) pontja alapján a Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a természeténél fogva vissza nem szolgáltatható termék csomagolását felbontotta. Ebben az esetben a Vevő a terméket nem jogosult visszaküldeni, és Szolgáltató nem köteles a vételár visszafizetésére. A csere jog gyakorlása során a termék visszajuttatásának és a csere termék kiszállításának költsége a Vevőt terheli.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Grey Family Group Kft. 2634 Nagybörzsöny, Hunyadi Tér 9.
e-mail: ugyfelszolgalat@mazsishop.hu
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
Amennyiben a termék kiszállításra került és Ön mégsem szeretné megtartani a terméket úgy a terméket saját költségén kell visszajuttatni a Szolgáltatóhoz.
- Panaszkezelés
Amennyiben a Vevőnek akár a honlap üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt a Szolgáltatónak az alábbi e-mail címen jelezheti: ugyfelszolgalat@mazsishop.hu Minden egyes panaszt érdemben kivizsgálunk, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Vevőt tájékoztatjuk.
Kampányok ideje alatt a megnövekedett rendelések beérkezése miatt Ügyfélszolgálatunk 08.00-16.00 óra között fogadja a hívásokat, a levelekre lehetőség szerint 5 munkanapon belül válaszol. Kiemelt akciók, ünnepi időszak idején megnövekedett érdeklődés miatt az írásos válaszadási idő 20 munkanap.
Vevő a panasz kezelésével nem elégedett, úgy a felügyeleti szervekhez fordulhat.
Felügyeleti szervek:
Nagybörzsöny Jegyzője
Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya
(1088. Budapest, József krt. 6., tel.: (1) 459-4843)
Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület – Pest Megyei Békéltető Testület
(1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2., tel.:317-7955)
Ha Ön panasszal élni kíván, szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Grey Family Group Kft. 2634 Nagybörzsöny, Hunyadi Tér 9. e-mail: ugyfelszolgalat@mazsishop.hu
- A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, illetve a fogyasztóvédelmről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései az irányadók.
Az ÁSZF hatálya a Szolgáltatóra, valamint a Vevőkre terjed ki. A Szolgáltató és a Vevő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Vevő rendszerbe való regisztrációja megtörténik, vagy a Vevő a megrendelés során jelen ÁSZF-jét elfogadja, és a Vevő részére a Szolgáltató által elektronikus úton továbbított visszaigazolás megtörténik.
Az ÁSZF érvényes szövegének hatályba lépés napja az a nap, amely a honlapon feltüntetésre került. Az ÁSZF határozatlan időre szól. Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
- Adatvédelemre és az adatkezelés biztonságára vonatkozó információk
Az Ön személyes adatainak védelme a Szolgáltató és partnerei számára kiemelt fontosságú. A Szolgáltató a személyes adatok kezelése során az Európai Parlament és a Tanács (EU) természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (GDPR) szóló 2016/679. számú rendelete alapján jár el.
Az adatkezelésre vonatkozó részletes tájékoztatás az alábbi oldalon elérhető: https://www.egzotikusarukboltja.hu/adatvedelem-53
Képek és Videók felhasználása:
A (egzotikusarukboltja.hu) webáruházban szereplő képek és videók felhasználása engedélykötelesek. Engedélyt a felhasználáshoz kizárólag az Grey Family Group Kft. adhat írásban, melynek kérvényét a media@mazsishop.hu e-mailcímen lehet benyújtani. A kifotózott tartalmak felhasználása szintén engedélyköteles. A felhasználásukra vonatkozó engedély hiánya esetén jogi következményekkel járhat, ideértve a szerzői jogi és egyéb jogi védelem alá eső tartalmak jogosulatlan felhasználásának következményeit is.